Nano consultancy

Gebruikersavatar
Burrito
Site Admin
Berichten: 819
Lid geworden op: 11 aug 2009 16:19

Re: Nano consultancy

Bericht door Burrito » 29 jun 2013 09:44

Behalve dat je nu de browser de afmetingen van het logo aan laat passen, daar houd ik niet van
en natuurlijk is het niet veel werk, maarja, doe dat maar eens vanaf je telefoon...
2018 KTM Super Duke GT

Gebruikersavatar
SR-71
Berichten: 279
Lid geworden op: 25 mei 2011 15:27

Re: Nano consultancy

Bericht door SR-71 » 29 jun 2013 10:03

Maar nu heb je dit probleem.
Afbeelding
Logo valt weg op laptopjes, tablets, iphones, galaxy note ;) Daarom de code gebruiken die ik gaf.

Ik werk nu alleen nog maar met fluid/responsive templates en "plaatjes" die aanpassen aan de resolutie/device. Heb je dit soort "ellende" niet meer.
En ik werk met Joomla ipv Wordpress.

Deze kon je al denk ik? https://quirktools.com/screenfly/#u=htt ... 4&a=22&s=1" onclick="window.open(this.href);return false;

edit:
ik zie m nu zo op mijn klapdoos
Afbeelding

Gebruikersavatar
Burrito
Site Admin
Berichten: 819
Lid geworden op: 11 aug 2009 16:19

Re: Nano consultancy

Bericht door Burrito » 29 jun 2013 11:31

Ik heb expres get logo weg laten vallen bij lage resoluties. Ik gebruik ook geen Wordpress... meerendeel van de sites die ik maak draaien op OpenCart
2018 KTM Super Duke GT

Gebruikersavatar
SR-71
Berichten: 279
Lid geworden op: 25 mei 2011 15:27

Re: Nano consultancy

Bericht door SR-71 » 29 jun 2013 19:12

Ik heb het over Nano, dat is wordpress. Maar heb je ook expres het logo half weg laten vallen op "normale" (1280x800) resolutie?
Afbeelding

Ik zie op "mijn" sites dat steeds meer bezoekers met een tablet of smartphone komen. Die wil je toch ook juist de sponsor laten zien lijkt mij.
Als deze bezoekers zouden het logo niet zien of half zien.

Gebruikersavatar
Burrito
Site Admin
Berichten: 819
Lid geworden op: 11 aug 2009 16:19

Re: Nano consultancy

Bericht door Burrito » 29 jun 2013 19:53

ik draai op een iets hogere resolutie (2560 x 1440) en had in deze even snel gekeken of het logo nog zichtbaar zou zijn bij normalere resoluties door de browser te verkleinen, dat leek goed te gaan, maar blijkbaar niet.
Het idee is toch om het logo kleiner te maken dus dan zal het voor jouw resolutie ook beter worden. En dat ie bij nog lagere resoluties wegvalt is een afweging die we moeten maken in deze, anders verspringt ie naar onder het HBF logo en dan wordt de header mij te hoog... dus vandaar dat ie nu weg valt (eigenlijk is ie er wel maar de overflow staat uit)

Nano is inderdaad wordpress, maar daar heb ik verder ook niets mee te maken... ik zelf gebruik die niet, en Nano heeft dit forum ook niet opgezet.
Ik heb dat logo in eerste instantie dezelfde breedte gegeven als het HBF logo en inderdaad zou het kleiner moeten maar ik had er toen even geen zin meer in om aan te passen, maar speciaal voor jou nu aangepast... beter zo?
2018 KTM Super Duke GT

Gebruikersavatar
SR-71
Berichten: 279
Lid geworden op: 25 mei 2011 15:27

Re: Nano consultancy

Bericht door SR-71 » 29 jun 2013 21:17

Burrito schreef: beter zo?
Nu is ie op mijn galaxy Note en laptop goed te zien. Maar op de en Iphone 3gs en iphone 4 en Galaxy Tab2 niet :lol: (ja je moet toch testen als je sites maakt ;) ) Ipad gebruik ik van mijn schoonpa om te testen maar die is in Italie dus dat lukt nu even niet :mrgreen: .

Plaats reactie